Paslauga
Senjorų joga

Senjorų joga – nuostabiausias koks begali būti užsiėmimas, įžengus į savo gyvenimo rudenį.

Gamta lėmė, kad amžinai jaunas žmogus negali išlikti, todėl būtina švelninti senėjimo pasekmes. Vienas iš būdų įveikti ligas, atitolinti senatvę ir ankstyvą mirtį yra jogos praktika.

Daugelis pagyvenusių žmonių mano, kad pradėti praktikuoti jogą jau per vėlu. Iš tikrųjų amžiaus barjero nėra. Svarbu pasirinkti tinkamą jogos kryptį, pratybų intensyvumą.

Daugelį vyresnio amžiaus žmonių kamuoja sveikatos sutrikimai: sąnarių ligos, padidėjęs kraujospūdis, retėjantis kaulų tankis, virškinimo sutrikimai ir kt., tačiau kūnas turi neįtikėtiną galią atsistatyti, todėl pradėję daryti jogos pratimus, netrukus jausitės geriau, pozityviau žvelgsite į gyvenimą, pasijusite energingesni.

Jogą, kaip priemonę lėtinti senėjimo procesą, būtų galima pristatyti taip:

  • pratimų metu mankštinami sustingę sąnariai;
  • tempiami raumenys ir sausgyslės;
  • mankštinamas stuburas. Sakoma, kad žmogus yra tiek jaunas, kiek lankstus jo stuburas;
  • gerinama žarnyno veikla;
  • aktyvinama liaukų veikla;
  • reguliuojamas kraujospūdis;
  • stiprinami kaulai;
  • gerinamas galvos smegenų maitinimas (ypač apverstose kūno padėtyse);
  • gerinama atmintis, dėmesio koncentracija ir t.t.;
  • pusiausvyros pratimai – jaunystės šaltinis.

Užsiėmimus veda Rūta Merkevičienė.

Tvarkarštis

Kauno jogos studijos tvarkarštis

Kainoraštis

Kauno jogos studijos užsiėmimų kainoraštis

Turite klausimų, dėl vykstančių treniruočių?

Susisiekite naudodamiesi kontaktų formą arba el. paštu